پاسینسا عنوان کرده رونالدو کاملا خوب است

در جریان دیدار بزرگ هفته دوازدهم سری آ میان یوونتوس و میلان (شنبه) مائوریتسیو ساری در دقیقه 55 مسابقه رونالدو را برای دومین دیدار متوالی از زمین مسابقه خارج و او را با پائولو دیبالا جایگزین کرد؛ تعویضی که جواب داد و دیبالا زننده تک گل پیروزی بخش بانوی پیر در دقیقه 77 بود. با این حال رفتار رونالدو در حین خروج از زمین مسابقه حواشی زیادی را به دنبال داشت.
رونالدو که مشخصا از تعویض خود ناراضی بود، در حین خروج از زمین کلمات زشتی را به زبان پرتغالی خطاب به ساری بیان کرد (طبق ادعای رسانه های ایتالیایی) و بعد از آن هم مستقیما به سمت تونل رفت.
بعد از این مسابقه، ساری با عنوان کردن این نکته که اگر رونالدو از تعویض خود ناراحت نمی‌شد باید شک می‌کردیم گفت رونالدو قبل از مسابقه با مصدومیتی جدی دست و پنجه نرم می‌کرده و با فداکاری تمام خود را به این مسابقه رسانده است. ساری گفت رونالدو بیش از توان فیزیکی خود برای یوونتوس ارائه داده و به همین دلیل هم یووه باید از او ممنون باشد.
بعد از این دیدار، رونالدو به اردوی تیم ملی پرتغال ملحق شده تا سلسائوی اروپا را در دو دیدار مقدماتی یورو 2020 ماه نوامبر برابر لیتوانی و لوکزامبورگ همراهی کند. در این بین، گونزالو پاسینسا مهاجم باشگاه آینتراخت فرانکفورت و یکی از دعوت شدگان به اردو از سوی فرناندو سانتوس عنوان کرده رونالدو هیچ مشکل فیزیکی ندارد و کاملا آماده است.
پاسینسا در این خصوص به آبولا گفت:
"من مدرک پزشکی ندارم اما مشخص است که حال او کاملا خوب است. مهم ترین نکته آن است که او اینجاست چرا که او بهترین بازیکن جهان است."
اظهارات پاسینسا تنها تنور شایعات به مشکل برخوردن ساری و رونالدو را داغ تر خواهد کرد. قبل از تعویض رونالدو در دو مسابقه یاد شده (برابر لوکوموتیو مسکو و میلان) CR7 در همه بازی های یوونتوس در سری آ و لیگ قهرمانان حضوری 90 دقیقه ای داشت و تنها بازی با لچه را به دلیل استراحت از پیش تعیین شده از دست داده بود.
گاتزتا دلواسپرت و رومئو آگرستی (گل) گزارش داده اند رونالدو بابت رفتار خود جریمه نخواهد شد اما انتظار می‌رود بابت عدم حضور روی نیمکت بعد از تعویض شدن، از هم تیمی های خود عذرخواهی کند.
اسکای اسپورتس ایتالیا خبر داده بود رونالدو حتی در رختکن هم دوام نیاورده و دقیقا 3 دقیقه پیش از سوت پایان، ورزشگاه آلیانز را ترک نموده است. این رفتار، اگر واقعا رخ داده باشد، می‌توانسته رونالدو را در خطر محرومیت دو ساله ای هم قرار دهد؛ جریمه ای که در صورت احضار شدن رونالدو برای انجام تست دوپینگ و مراجعه نکردن برای انجام این تست، شامل رونالدو می‌شد.
پرتغال که اکنون از 6 مسابقه خود در مرحله مقدماتی 11 امتیاز اندوخته، در دو مسابقه پایانی در روزهای 14 و 17 نوامبر به ترتیب میزبان لیتوانی (فارو) و میزبان لوکزامبورگ خواهد بود. پرتغال تنها یک امتیاز بیش از صربستان رده سومی دارد و تزلزل این تیم ممکن است شانس صعود مستقیم به یورو را از پرتغال بگیرد.

Comments

Popular posts from this blog

بی‌میلی اسپانیایی‌ها به برگزای سوپرجام در عربستان

هری کین در یک شب از 5 بازیکن در جدول گلزنان انگلستان گذشت.

اولیویه ژیرو جایگاه خود در ترکیب ثابت چلسی را از دست داده است.