اولیویه ژیرو جایگاه خود در ترکیب ثابت چلسی را از دست داده است.


با حضور فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی و جواب گرفتن او از اعتماد به جوانان کار ژیرو برای رسیدن به ترکیب اصلی چلسی سخت تر از قبل شده است. در آغاز فصل لمپارد از ژیرو و آبراهام به صورت یک در میان استفاده می‌کرد اما شکوفا شدن آبراهام و 10 گلی که او در لیگ برتر برای آبی ها به ثمر رسانده، ژیرو را کاملا از ترکیب چلسی دور کرده است. او در مسابقات لیگ برتر تنها 122 دقیقه به میدان رفته و فقط یک بازی را از ابتدا آغاز کرده است.
اکنون آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی قصد دارد نقش احیاگر را برای ژیرو بازی کند. به نقل از گاتزتا دلواسپورت کونته به دنبال گزینه ای دیگر برای تقویت خط حمله خود و رقابت با بازیکنانی مثل روملو لوکاکو، آلکسیس سانچز و لاتارو مارتینز می‌گردد و در این میان ژیرو را گزینه ای موثر یافته است.
ناکامی اینتر در نیمه های دوم و از دست دادن برتری در مسابقاتی مثل دیدار با دورتموند در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا کونته را ناامید ساخته و حضور مهاجمی که بتواند در نیمه های دوم به میدان آمده و برای مدافعان حریف در قسمت پایانی بازی مشکل ساز شود، اصلی ترین خواسته اوست؛ خواسته ای که به نظر با ژیرو، قابل دستیابی است.
گاتزتا در ادامه گزارش خود به این نکته اشاره کرده که چلسی با پیشنهادی در حدود 6 میلیون پوند راضی به واگذاری ژیرو خواهد شد. انتقال به تیمی دیگر می‌تواند شانس های ژیرو را برای حضور در ترکیب فرانسه برای حضور در یورو 2020 هم حفظ کند.
ژیرو که در ژانویه 2018 از آرسنال به چلسی پیوست، در 69 بازی برای آبی ها در تمامی رقابت ها 19 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ارسال کرده است.

Comments

Popular posts from this blog

بی‌میلی اسپانیایی‌ها به برگزای سوپرجام در عربستان

هری کین در یک شب از 5 بازیکن در جدول گلزنان انگلستان گذشت.