پپ گواردیولا در نامه ای خطاب به تک تک هواداران، از آن ها تشکر کرده است.

منچسترسیتی در نخستین دیدار خود در فصل 20-2019 لیگ قهرمانان اروپا در روز 18 سپتامبر 2019 به اوکراین رفت تا در برابر شاختار دونتسک قرار گیرد. در دیداری که 36675 هوادار در آن حضور داشتند، سیتی شروعی طوفانی داشت و با گل های محرز، گوندوغان و ژسوس به پیروزی 3-0 رسید. این برد در شرایطی رقم خورد که به دلیل مسافت زیاد، تنها 114 هوادار سیتی توانستند خود را به ورزشگاه اوبلاسنی متالیست خارکف برسانند.
بعد از آن دیدار، پپ گواردیولا تمام تلاش خود را انجام داد تا از هوادارانی که رنج این سفر سخت را به جان خریده بودند، تقدیر کرده و اطمینان یابد ارزش کار این هواداران نادیده گرفته نشود.
دارن پیج، یکی از این 114 هوادار سیتی در خارکف تصویری از نامه اختصاصی پپ گواردیولا را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است. در نامه پپ می‌خوانیم:
"دارن عزیز، در روز چهارشنبه 18 سپتامبر 2019 تو و 113 نفر دیگر از عزیزترین هوادارنمان سفری طولانی انجام دادی تا نظاره گر دیدار برابر شاختار دونتسک در اوکراین باشی. می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و از تو تشکر کنم.
از این که فصل لیگ قهرمانان را با آن پیروزی آغاز کردیم کاملا خرسندیم. حریف ما تیم سختی نظیر شاختار بود اما حس می‌کنم که بازی خوبی انجام دادیم، بازی را کنترل کردیم و شایسته پیروزی بودیم.
داشتن حمایت شما در چنین مسابقاتی برای ما معنی خاصی دارد و همان گونه که همیشه گفته ام، ما بدون هوادارانمان هیچ چیزی نیستیم. برای تشکر، قصد دارم از شما دعوت کنم تا دیدار برگشت مقابل شاختار در روز 26 نوامبر 2019 را به عنوان مهمانان ویژه باشگاه در ورزشگاه اتحاد تماشا کنید.
به نمایندگی از بازیکنان و کادر باشگاه، بابت حمایت باورنکردنی تان دوباره از شما تشکر می‌کنم. پپ گواردیولا."
تجربه ای که پپ گواردیولا فرصت آن را در اختیار این هواداران قرار داده، نشستن بر روی صندلی هایی از پیش گرم شده، مشاهده حضور بازیکنان در تونل پیش از ورود به زمین مسابقه و صرف مجلل ترین شام باشگاه است. بسته ای که قیمت آن 359 پوند تعیین شده و این 114 هوادار برای دیدار برابر شاختار، به شکلی رایگان از آن بهره مند خواهند شد. نکته دیگر آن است که این هواداران قادرند در جایگاه مدیران حضور یافته و این دیدار را تماشا کنند.
سیتی که فرصت داشت با پیروزی برابر آتالانتا در ورزشگاه سن سیرو صعود خود به مرحله بعد را مسجل کند، با تساوی 1-1 برابر لادئا این فرصت را از دست داد و اکنون برای قطعی کردن صعود، به یک امتیاز از دیدار خانگی برابر شاختار در روز 26 نوامبر نیاز دارد. شاختار با 5 امتیاز در رده دوم حضور دارد و رقابت سختی با دینامو زاگرب برای صعود به عنوان تیم دوم خواهد داشت.

Comments

Popular posts from this blog

بی‌میلی اسپانیایی‌ها به برگزای سوپرجام در عربستان

اولیویه ژیرو جایگاه خود در ترکیب ثابت چلسی را از دست داده است.

گرت بیل بازی در تیم ملی کشورش را بیشتر دوست دارد.